-->

Anne mengaku ‘suka’ Aliff

Posted by Admin Wednesday, March 21, 2012 0 comments
 

BUAT masa sekarang kami masih lagi dalam proses mengenali hati budi.” Mungkin ini adalah antara jawapan yang paling biasa diberikan oleh artis-artis tanah air apabila mereka dikaitkan dengan seseorang.

Sudah menjangka jawapan tersebut daripada empunya badan yang pernah membintangi drama bersiri Cili Padi ini, Naszriah Ngasri atau lebih mesra disapa Anne, jujurnya tidak mahu terburu-buru dalam melakukan sebarang keputusan.

Apatah lagi keputusan yang bakal diputuskan itu melibatkan masa depan serta tiga cahaya matanya, Abdul Warits, 6, Abdul Wafri, 4 dan Naszhara Afroza, 2 tahun.

Ketika ini, hubungan Anne bersama Aliff Aziz dikatakan semakin hangat dan diibaratkan seperti pasangan yang sedang bercinta.

Berpeluang bertemu dengan empunya badan baru-baru ini, Hits sempat mengajukan soalan mengenai sejauh mana hubungan mereka ketika ini.

“Saya akui kami memang serasi dan juga senang untuk dibawa berbincang.

“Lagipun jika Aliff ada sebarang masalah atau ada apa yang ingin dia luahkan, dia akan beritahu saya.

“Kami memang kawan rapat dan buat masa sekarang saya tidak mahu meletakkan apa-apa status dalam hubungan kami.

“Apa yang penting, kami tidak hipokrit dan andainya hubungan ini nanti bakal membawa ke gerbang perkahwinan, kami akan beritahu,” kata Anne sambil mengukir senyuman manis.

Sebagai insan yang terlebih dahulu makan garam, Anne banyak menasihati Aliff dalam setiap perkara yang ingin dilakukannya.

“Saya beritahu dia agar fokus kepada kerjaya dia dan saya pula fokus terhadap kerja saya.

“Kadang-kala jika dia ada masalah, kalau saya boleh tolong, saya tolong,” jelas Anne ketika ditemui di Titiwangsa ketika menghadiri majlis sumbangan wang bantuan kepada Rumah Titian Kasih Titiwangsa, baru-baru ini.

Selain itu, Anne memberitahu buat masa ini, dia masih lagi mampu untuk menguruskan tiga cahaya matanya malah dalam masa yang sama turut mendapat sokongan penuh daripada keluarganya.

- Dipetik dari Utusan Online 21032012

0 comments:

Post a Comment