-->

Misteri Tingkat 13 KLCC

Posted by Admin Friday, July 27, 2012 34 comments
Baik-baik bila pergi ke KLCC !! Bawa kawan dan jangan sorang-sorang. Kisah benar yang mengerikan lagi menyeramkan ini terjadi kepada seorang staff lelaki yang bekerja di tingkat 40 bangunan KLCC.

Pada hari tersebut (hari Khamis malam Jumaat) beliau ada membuat OT dan terpaksa pulang agak lewat kira-kira jam 11 malam sendirian. Sampai di depan lif, dia pun tekan tombol untuk turun. Kemudian, pintu lif terbuka tanpa ada siapa-siapa di dalamnya. Dia masuk dan tekan tombol "G" untuk ke Ground floor.

Tetapi entah mengapa, lif yang dia naiki itu terus naik ke atas, tidak turun ke bawah. Ketika sampai di tingkat 59, lift tersebut berhenti. Dan pintu lif terbuka... kemudian masuklah seorang perempuan yang cantik dan menawan sekali sambil tersenyum manis. Dia tak pernah melihat perempuan itu sepanjang bertugas di KLCC. Perempuan tadi pun masuk dan berdiri di belakangnya.

Dia tertanya-tanya di dalam hatinya... "Siapa perempuan itu, dan kenapa sudah lewat malam belum pulang ke rumah?" Mau disapa terasa malu pula, jadi masing-masing saling diamlah. Dalam suasana hening sepi itu, lif tersebut terus meluncur turun dari satu tingkat ke satu tingkat.

Tiba di tingkat 13, lampu lif terpadam dan lif terhenti. Dia mencium bau yang teramat busuk, yang mengganggu rongga hidungnya. Bulu romanya tiba-tiba berdiri. Dalam keadaan yang begitu cemas dan seram, dia cuba menenangkan perasaannya dengan membaca apa sahaja ayat-ayat suci yang terlintas diingatannya sambil memberanikan diri untuk menoleh ke belakang setelah lampu lif menyala. Tiba-tiba saja, perempuan yang berada belakangnya ketawa ......... dan segera berkata ........


"Maaf ya... saya kentut...abang jangan marah ya ?"

p/s: hehehe...jgn marah haa..ok, camat malam...zzZZ :D

Misteriousgrapersz

34 comments:

Muhammad said...

cis! tertipu aku..

anis diana said...

siot~

Anonymous said...

terkena aq...

LoquePhotography said...

Jebonn betoii

redwan tyantono said...

lolllllllllllll

FuAd AhMaD said...

mane ade lift straight ke tgkt bwh..aku bace awal2 da taw tipu..

FuAd AhMaD said...

mane ade lift straight ke tgkt bwh..aku bace awal2 da taw tipu..

Wannie . gadismusic :) said...

.: Brr ~ Kena game puasa-2 niey ><

Anonymous said...

lol trolololl..

Anonymous said...

kurang hasam!! hahahaha

Anonymous said...

macam buto

Anonymous said...

Vangang tol tetipu siot

Aena Ku N'na said...

;( tak baik lah admin nih ! nak menangis je rase dah nih kena tipu . . huhuhu . . bersungguh-sungguh bace tau . .

nora_zakaria said...

perghhhh !! niee makanan diaaaa .. chiss tertipuu . beria2x aku baca ...

MAT 65 said...

Sial la

Anonymous said...

aku dah penah dngar dah cite nii , haha

HASNAM said...

ndak lucu pun..

khairolina said...

hahha trolll

Anonymous said...

hahahah beng0ng!

nazrul said...

haha aku bace2 komen kt snie nek pecah prot aku.. hahaha

Anonymous said...

kantoi

michiTEE said...

jahatnya --'

aiman bakar said...

cehhh!! tertipu aku ahh!! cerita yang menarik juga.

Anonymous said...

bkn main syok aku bace..ceh..! kena tipu plak

fathi nasik said...

ceh...ponggong punye cite... aku igt cite antu td...wat suspen jek kowg nie...

Anonymous said...

tak logik, knapa lif berhenti, lampu padam.

crita bodoh

Anonymous said...

nmpak sangat tipu.

danial casillas said...
This comment has been removed by the author.
danial casillas said...

seramnye

Anonymous said...

cis kurang mkn asam..haha ..adoi..tekena da..

NANIEY said...

KLcc xder lif naik n trun dr tgkat atas sampai bawah lol..

Anonymous said...

Dh main dh cite ney..watak je berbeza...

HAFIZAL said...

SIOL LAH...TIPAH TERTIPU

Anonymous said...

TERKENA AKU SAMPAI TERKENCING

Post a Comment