-->

OMG! - Kampung pengasas KFC musnah

Posted by Muhamad Syafiq Tuesday, November 6, 2012 11 comments
CRITTENDEN: Sebanyak 103 puting beliung melanda seluruh Amerika Syarikat sejak seminggu lalu, yang turut menyebabkan kerosakan di Henryville, kampung halaman David Kolonel Sanders, pengasas Kentucky Fried Chicken (KFC) di Indiana.


Laporan terbaru memberi sedikit berita ceria apabila seorang kanak-kanak perempuan dan lelaki ditemui selamat di Salem, Kentucky, tetapi mereka kini menjadi yatim piatu selepas semua ahli keluarga terbunuh akibat puting beliung itu.

Sumber : TaoTauAjer

Gambar - Kemalangan Bas Pelancong India Di Genting ( 6 Gambar )

Posted by Muhamad Syafiq 0 comments
KEMALANGAN bas persiaran terbabas sebelum terbalik di Kilometer 4.5, Genting Highlands menghala ke Kuala Lumpur. 24 pelancong warga India mengalami kecederaan dan dua mangsa maut di tempat kejadian.


5 Mac 2012 - Seramai 48 Anggota Bomba hadir ke Operasi Kemalangan Jalan Raya di KM4.5 Genting ke Kuala Lumpur melibatkan sebuah bas yang membawa penumpang seramai 23 orang.

Sumber : TaoTauAjer

OMG! - Pembuatan Kobis tiruan di Jepun Pulak ( 5 Gambar ) [ Video ]

Posted by Muhamad Syafiq 0 comments
Sebelum ini tao telah tunjukkan korang tentang telur tiruan, daging tiruan dan juga hardisk tiruan dari China. 

Kali nieh tao nak tunjukkan pulak cara membuat kobis tiruan kali nieh dari Jepun la pulak.


Okay gambar di atas nieh adalah kubis..korang rasa kobis nieh asli atau fake??

Ok jom kita tengok macam mana cara nyer nk buat kobis paslu dari buatan Jepun ini...

Sumber : TaoTauAjer

Info! - 7 Tips membeli Tablet PC

Posted by Muhamad Syafiq 1 comments
Bagi korang yang ingin membeli Komputer tablet, seperti Samsung Galaxy Tab 7.7 lagi-lagi iPad 3 bakal di keluarkan tak lama lagi, ikuti ​Tips Membeli Komputer Tablet di bawah ini.


Sekarang nie telefon skrin sesentuh dan tablet dah banyak dipasarkan di Malaysia, dan korang dapat lihat kebanyakan golongan remaja dan dewasa memilikinya. Buat masa ini pengeluar yang bergitu sengit persaingan nyer adalah diantara Android dan Apple.

Dengan banyaknya komputer tablet yang dijual di pasaran, di sini tao ada nak kongsikan beberapa ​Tips Membeli Komputer Tablet kat korang yang boleh korang pertimbangkan sebelum membeli, antara aspek yang korang perlu lihat adalah:

Sumber : TaoTauAjer

KEJAM ! - Nak tengok bagaimana kulit ular sawa ditanggalkan? (10 Gambar)

Posted by Muhamad Syafiq 0 comments
Diorang membunuh ular sawa untuk mengambil kulit nya untuk di buat kasut, beg tangan, dan macam-macam lagi. Kesemua nyer hanya lah untuk fesyen dan juga perubatan macam kat china ada jual sosej ular kering untuk tujuan perubatan.


Saksikan gambar-gambar pemprosesan menaggalkan kulit ular sawa di bawah ini...

Sumber : TaoTauAjer

OMG! - Apabila Kulit Manusia Disambar kilat (4 Gambar)

Posted by Muhamad Syafiq Monday, November 5, 2012 0 comments
Sebelum ini tao penah tunjukkan kat korang catu video dimana seorang lelaki sedang berjalan dan di panah petir sebanyak beberapa kali tetapi masih hidup. Tao rasa lelaki tersebut mungkin akan dapat bekas seperti ini setelah terkena panahan petir tersebut.


Kalau kita dapat lihat ia mengahasilkan corak yang menarik tetapi pasti pedih bagi mangsa tersebut sewaktu di panah petir.

saksikan lagi gambar di bawah ini...

Sumber : TaoTauAjer

#tautak - Definisi dan 15 Fakta tentang Meteor

Posted by Muhamad Syafiq 0 comments
Meteor adalah penampakan jalur jatuhnya meteorid ke atmosfera bumi, lazim nyer disebutkan sebagai tahi bintang. Penampakan tersebut disebabkan oleh geseran yang dihasilkan oleh tekanan sewaktu memasuki ke memasuki atmosfera bumi. Disini tao nak kongsikan dengan korang fakta-fakta tentang meteor.


15 Fakta tentang meteor.....

Sumber : TaoTauAjer