-->

Kejadian Dalam Lif

Posted by Admin Friday, August 3, 2012 1 comments

Alkisahnya.. ..

Ada empat orang sedang menunggu lif. Seorang doktor, seorang lagi engineer, yang ketiga peguam dan yang last sekali tok Imam. Tengah boring menunggu lif, datang seorang awek cun yang seksi.

Apabila pintu lif terbuka, mereka pun masuk. Ketika lif hendak naik ke atas, secara tiba-tiba sahaja bekalan elektrik terputus. Lif pun terhenti dan keadaan menjadi gelap. Dalam keadaan Black Out itu, mulalah ada salah seorang dari mereka yang gatal dan hendak membuat kurang ajar pada awek yang seksi itu. Puaslah dia meraba awek itu di dalam gelap!...

Tiba-Tiba, bekalan elektrik kembali Okay. Awek itu pun perhatikan pada engineer, selepas itu pada si doktor kemudian kepada si peguam itu. Last sekali kepada tok imam. Dengan geramnya si awek itu bagi satu penampar jepun yang teramatlah kuat kepada si tok imam itu."Heiii, sudah tua bangka pun ada hati hendak meraba lagi!" Jerit si awek seksi sambil menunjuk penumbuknya kepada muka tok imam itu..

Soalan : Kenapa awek itu yakin benar bahawa tok imam itu yang membuat dajal?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kenapa ?

Kerana tok imam seorang sahaja lelaki!
Hahahahaha!

Pengajarannya, jika berbicara mengenai doktor, peguam atau engineer, pasti orang akan ingat lelaki sahaja yang pegang jawatan seperti ini. Wanita pun boleh ma..

p/s: ish3, terok bebenor org yg wat citer nie, tak pasal2 tok imam plak yg jd mangsa... marah sume umat Islam nanti...huhu

Untuk sumber rujukan, korang boleh search je kat google ayat kat bawah nie:

"Ada empat orang sedang menunggu lif. Seorang doktor, seorang lagi engineer, yang ketiga peguam dan yang last sekali tok Imam. Tengah boring menunggu lif, datang seorang awek cun yang seksi"

mesti melambak punye la hasil yg keluar....tapi penulis asal citer nie, admin pun tak tahu sape die...

Misteriousgrapersz 

1 comments:

FahmiFaiz said...

kalau ada diantara engineer, doktor atau peguam tu yg lesbian...macam mana pulak? haaa, zaman skarang ni macam2 ada...

Post a Comment