-->

Betul Betul Unik - Rumah Flinstones Dalam Dunia Realiti (17 Gambar)

Posted by syahira rusman Tuesday, August 28, 2012 0 comments
Rumah zaman batu

Korang ingat lagi tak cerita kartun Flinstones? Ala, yang kereta dia gerak guna kaki tu... Kat bawah ini korang akan saksikan sebuah rumah yang direka khas berdasarkan kartun 60-an tersebut. Terletak di Malibu, California, rumah yang dimiliki oleh selebriti TV, Dick Clark dan isterinya ini hanya mempunyai sebuah bilik tidur dan 2 bilik air. Namun keluasan kawasannya mencecah 23 ekar dan mempunyai pemandangan gunung-ganang dan lautan yang sangat menakjubkan. Kepada yang berminat nak memiliki rumah ini, ada berita baik untuk korang kerana pasangan tersebut mahu menjualnya dan harga yang diletakkan ialah USD 3.5 juta. Kalau dah berkenan, jangan fikir panjang...beli jer. Hehe.

0 comments:

Post a Comment