-->

OMG : Kereta Kancil Modified Dengan 6 Tayar & Enjin Jet (6 Gambar)

Posted by Muhamad Syafiq Saturday, August 11, 2012 0 comments

Jom tengok kereta kancil yang telah di modified denga begitu ekstrem. Memang dah tak nampak macam kancil. Kereta ni mempunyai 6 biji tayar yang dilengkapi dengan sport rim 22 inci. Enjin jet kat belakang kereta ini adalah replika semata-mata. Hehe.. Selain dari itu, hood kereta ini dilengkapi dengan hydrolic/vacuum system untuk bukak dan tutup.





p/s : Kereta ini hanya boleh buat display jer...

Sumber : AkuStressGiler

0 comments:

Post a Comment