-->

Cara Menghilangkan Jerawat dan Bintik Hitam

Posted by Muhammad Zulfadhli Thursday, August 16, 2012 1 comments
Ramai di antara kita amat runsing dengan masalah jerawat dan bintik hitam yang ehhh... tetiba jer muncul. Saya faham benar dengan situasi tersebut. Kurang keyakinan dan teramat malu nak berdepan dengan orang lain. Terutamanya mereka yang masih remaja, kannn? Memasing nak menghilangkan jerawat dengan sekelip mata cepat aje.

Sekiranya anda nak hilangkan jerawat dengan cepat, anda takkan menjumpainya di sini. Tapi, kalau anda mahukan cara yang lebih mudah, mungkin ia sedikit mengembirakan. :)

Cara yang dimaksudkan ialah dengan mengamalkan pemakaian sabun taharah. Sabun seluruh tubuh badan anda dengan sabun taharah setiap kali mandi. Lepas itu, biarkan ia menyerap ke kulit anda dalam 30 saat. Kalau nak lama sikit pun boleh.

Akhir sekali, bilas muka dan tubuh badan dengan air secukupnya. Itu saja. Mudah, kan?

Andainya anda belum pernah tengok bagaimana rupanya, lihat saja gambar di bawah. Kalau tak cakap pun, anda dah tahu, kan? Pandai! 


Sabun Taharah

Sabun taharah ni banyak khasiatnya. Selain menghilangkan jerawat dan jeragat, saya senaraikan sebahagiannya khas untuk anda yea;

~ Mengurangkan garis penuaan dan kedutan

~ Menghilangkan penyakit kulit seperti gatal-gatal kulit, kudis, kulit kering, kurap, panau dan tumit pecah.

~ Menghalus serta melembabkan kulit

~ Menghilangkan bau badan

Tapi, di mana nak dapatkannya??? Carilah saja di farmasi yang berdekatan. Pasti ada. Harga yang tertera, biasanya RM5.90. Tapi anda boleh dapat RM5 sekotak, bergantung pada kedai.

Jika anda masih tak dapat cari, nak beli secara online pun boleh. Anda perlu tambah kos penghantaran saja. Taipkan saja "sabun taharah", anda mesti jumpalah. =)

Selamat mencuba sabun taharah yea!

1 comments:

sya said...

macam mana saya hendak membeli online?? ,saya tidak penh sekali pon lgi mmbeli secara online

Post a Comment