-->

“Justin Bieber” Dipenjara Setelah Permainkan Gadis di Internet

Posted by Muhammad Zulfadhli Monday, July 23, 2012 0 comments


"Justin Bieber" merayu, mengugut, dan melakukan gangguan seksual gadis remaja berusia 12 tahun melalui video chat. Ia akhirnya ditangkap pihak polis.

Melalui perbualan tersebut, wajah "Justin Bieber" dengan senangnya menggoda gadis-gadis remaja. Mereka terpujuk rayu oleh gambar yang dipamerkan di laman Facebook-nya.

Lee Moir (34), lelaki dari Toronto, Ontario, Kanada, harus meringkuk di penjara atas perbuatannya tersebut.

Dengan memanfaatkan susuk superstar pop dunia idaman remaja Justin Bieber, dengan senangnya ia melakukan aksi gangguan seksual secara online.

Pihak berkuasa mengatakan jika Lee Moir dengan terang-terangan megancam akan mengganggu keluarga gadis remaja tersebut jika ia tidak memenuhi hasratnya untuk melakukan aktiviti seksual dalam talian.

Namun masih belum jelas apakah Lee Moir sengaja memanfaatkan gambar Justin Bieber di laman Facebook-nya untuk menipu para gadis remaja.

Daripada mangsa sendiri, ia mengaku jika telah mengetahui dan menyedari jika peribadi yang mengaku "Justin Bieber" tersebut bukanlah Justin Bieber yang demi sesungguhnya.

Lee Moir sendiri akhirnya tertangkap setelah pihak berkuasa melakukan siasatan dan membuat perangkap pada si pelaku.

Polis mengajak bertemu Lee Moir dengan alasan akan dijanjikan sesuatu sesuai dengan keinginannya kemudian berujung kepada penangkapan.

Lee Moir sendiri didakwa dengan tuntutan pornografi kanak-kanak di bawah umur serta aksi pemerasan dan ancaman.

tabekpuang

0 comments:

Post a Comment