-->

Kisah Comel Antara Burung Dengan Kucing

Posted by Admin Monday, July 30, 2012 0 comments
Di suatu petang yang nyaman....sedang saya syok-syok tidur terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya...

Kemudian, benda tu bergerak ke badan.

Rasa macam kena patuk kat perut.....takkan kutu kot?

Bila toleh.... rupenyer si ijou, burung kecik yang tuan saya baru beli semalam...

Saya suruh ijou gi main jauh-jauh, saya tak nak kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni...

Tapi dia tak nak, dan masih patuk-patuk saya...

Pastu masih nak naik atas badan saya, berat gak si ijou ni...

Tak lama kemudian, saya dengar dia tengah patuk benda lain pulak...rupanye tengah mengerjakan handphone tuan saya...

Saya pun jerit "Oi! rosak nanti, tuan marah lah"!!!..

Dia melawan lak tu...

Masa saya nak ketuk kepala dia sedas, tiba-tiba tuan saya lalu pulak...

Akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri...

Oh!....Di manakah keadilan? Bukan saya yang buat tuan...huhu

Misteriousgrapersz 

0 comments:

Post a Comment