-->

Inilah Wanita Asia Paling Cantik Versi Eastern Eye

Posted by Anonymous Sunday, July 22, 2012 0 comments

Mahu tahu siapa perempuan Asia yang paling cantik? Dialah Katrina Kaif (26), pelakon Bollywood yang baru-baru ini dinobatkan sebagai Sexiest Asian Woman in the World oleh Eastern Eye, sebuah syarikat penerbitan yang berpangkalan di United Kingdom.

Si bom seks yang juga bekas kekasih pelakon Salman Khan (45) ini menyingkirkan Priyanka Chopra, yang berada di kedudukan kedua, diikuti Bipasha Basu dan Freida Pinto di peringkat kelima.

"Saya sangat gembira boleh masuk dalam senarai Estern Eye untuk kali ketiga. Inggris adalah tempat yang khusus bagi saya dan saya sangat bangga dipilih oleh mereka, "ujar Katrina menanggapi penobatannya.




Pemilihan Kaif sebagai perempuan terseksi dibuat berdasarkan data-data seberapa banyak para perempuan tersebut diambil gambarkan serta paling banyak diminta oleh penerbit filem dan peminatnya.

Sebagai maklumat, Kaif lahir di Hong Kong pada 16 Julai 1984 dari ayah bernama Mohammed Kaif asal Kashmir, India, dan ibu berdarah Inggeris bernama Suzanne Turquotte. Mereka semua merupakan warga Inggeris

0 comments:

Post a Comment