-->

Pakaian Dalam Wanita Ini Boleh Di Makan

Posted by Anonymous Monday, July 2, 2012 0 comments


Ingin membuat hubungan seks anda lebih mengasyikkan? Anda boleh menambah 'mainan' baru berupa pakaian dalam yang boleh dimakan ini!

Seperti dipetik oleh Times of India, pakaian dalam yang boleh dimakan ini boleh mempunyai bermacam-macam bentuk dan saiz. Ada pakaian dalam yang berbentuk bikini, thong untuk wanita dan lelaki, serta bra dan seluar dalam.

Tak hanya itu, pakaian dalam yang diperbuat dari butiran gula-gula ini juga mempunyai banyak varian rasa dan warna. Jika anda menyukai pakaian dalam berwarna merah, anda boleh mencuba-cuba pakaian dalam rasa strawberi. Jika anda menyukai warna hitam, maka anda boleh mencuba-cuba pakaian dalam rasa blackberry. Terdapat juga seluar dalam warna-warni yang terbuat dari gula-gula aneka rasa.


Jika anda ingin mencuba yang lain daripada yang lain, anda boleh menambah krim putar sebelum menikmati pakaian dalam anda. Anda boleh memilih berbagai macam rasa seperti mangga, leci, strawberi, coklat, madu, dan lain-lain.

Adakah anda pecinta marshmallow? Jangan bimbang, terdapat juga variasi pakaian dalam dengan tempelan marshmallow warna-warni yang sungguh menggoda.

Tak yakin di mana mendapatkan pakaian dalam yang boleh dimakan ini? Anda boleh membuatnya sendiri! Anda hanya perlu mahir dalam hal menjahit, dan mempunyai banyak gula-gula atau mashmallow. Caranya mudah, cukup sambungkan gula-gula-gula-gula atau marshmallow yang anda ada dengan benang. Bentuklah menjadi pakaian dalam.

Hmm, boleh anda bayangkan sensasi memakai pakaian dalam dari gula-gula ini? Bagaimana, anda ingin mencubanya?

Tabekpuang

0 comments:

Post a Comment