-->

Infographic: Cara Untuk Mengubah Bentuk Font Pada Post Di Google

Posted by Unknown Wednesday, July 25, 2012 0 comments
Nice.

Walaupun Google Plus (Google+} masih baru, namun tidak mustahil ianya menjadi media sosial yang digemari suatu hari nanti. Aku semakin kerap lepak di Google+ dan semakin hari aku nampak perubahan yng berlaku di Google+. Layout pun dah berubah sedikit kan kini ianya juga mempunyai 'hash tag' (#) dan 'trending' seperti twitter.

Ada banyak lagi kelebihan Google+ yang tidak ada pada media sosial lain seperti muat naik gambar dalam format gif dan juga mengubah gaya font pada post anda. Adakalanya ianya seperti 9gag, makin banyak anda dapat +1 pada post anda, ianya akan menjadi popular dan dipaparkan juga pada home orang lain juga. Jadi anda tidak akan terlepas posts yang menarik daripada public.

Baiklah, cukup dengan pendapat peribadi aku mengenai Google+ di atas, Infographic di bawah adalah sedikit tips tentang bagaimana anda boleh mengubah bentuk font pada post anda di Google+.

Mungkin lepas ni akan ada lebih banyak lagi tips terbaru daripada Google+. Cuma bagi aku layout Google+ agak terlalu boring kerana semuanya berwarna putih.



Tibe2Jam6Petang

0 comments:

Post a Comment