-->

Lelaki Bogel Kanibal Memakan Tubuh Rakannya Sendiri Di Tepi Jalan

Posted by Anonymous Monday, July 2, 2012 0 comments


Miami - Polis Miami, Amerika Syarikat (AS), terpaksa menembak mati seorang lelaki yang memakan daging rakannya hidup-hidup.

Rudy Eugene, 31, tuna Rumah Tumpangan itu memakan daging rakannya sendiri di pinggir jalan raya di Miami, Florida, AS. Saat peristiwa terjadi, polis mendapati Rudy dalam keadaan berbogel. Ia kemungkinan dalam pengaruh dadah jenis LSD (lysergic acid diethylamide) yang mempunyai kesan halusinasi. Ketika itu, ia memakan daging dari wajah temannya yang juga dalam keadaan berbogel.

Insiden ini terjadi akhir minggu lalu di dekat jalan sibuk di Kota Miami, Biscayne Boulevard. Seorang pemandu basikal, Larry Vega, yang melintas di sisinya menyaksikan peristiwa seram itu. Larry berteriak agar si penyerang menghentikan aksinya, yang ketika itu sedang mengunyah daging dari wajah mangsanya.

Akhirnya polis tiba dan memerintahkan si lelaki untuk berhenti melakukan hal tersebut. "Ia hanya berdiri dan terlihat daging di mulutnya, kemudian ia menggeram," ujar Pegawai Larry Vega.

Penyerang yang menolak berhenti, terpaksa ditembak oleh polis. Walaupun sudah tertembak, Rudy tetap saja melahap daging temannya. Akibatnya rentetan tembakan dimuntahkan kepadanya. Rudy pun tewas di tempat.

Setengah wajah korban dikunyah oleh pelaku. Korban kini dalam keadaan kritikal di sebuah rumah sakit. Insiden terjadi saat Miami sedang menggelar festival tahunan Urban Beach Week.
Masih belum belum jelas apa yang menyebabkan pelaku melepas pakaiannya dan menyerang korban seperti itu.







0 comments:

Post a Comment