-->

Perempuan ini Rasa Bangga Mempamerkan Bulu Ketiaknya di Siaran Langsung Talevisyen

Posted by Anonymous Sunday, July 8, 2012 0 comments

"Aku mencintai bulu saya ini," begitulah komen Emer O'Toole, gadis berusia 28 tahun yang mengaku telah 18 bulan menjauhkan diri dari pisau cukur untuk ketiaknya. Emer bahkan terlihat bangga dengan mempamerkan bulu ketiaknya di sebuah acara televisyen di Jerman, mempamerkan bulu yang tumbuh subur di ketiak dan kakinya.
Tak seperti wanita lain, Emer menyebut tak perlu malu sebagai wanita berbulu, walau lebih dari 80% responden pada acara televisyen tersebut menyatakan secara etika wanita harus mencukur atau membersihkan badan dari bulu, namun Emer malah mendedahkan kenyamanannya.

"Lebih alami dan selesa," tuturnya semasa diwawancara oleh host Eamonn Holmes dan Ruth Langsford. "Saya tidak percaya apabila saya mencapai usia 26 tahun sebelum pernah bahkan melihat apa yang tampak dan merasa seperti sekarang ini," tambahnya.

"Tidak terasa, ini gila, aku cinta ini," sambil ketawa dan tetap mengangkat kedua-dua belah lengannya mempamerkan lebatnya bulu di kedua-dua ketiaknya.




0 comments:

Post a Comment