-->

Pelik..!!.Lelaki Ini Berkahwin Dengan Bantal Peluk Untuk Di Jadikan Isterinya

Posted by Anonymous Thursday, July 5, 2012 0 comments


Pernikahan yang biasanya dilakukan oleh seorang lelaki dan wanita yang saling mencintai. Sepasang kekasih yang sudah yakin atas hubungannya untuk melangkah ke alam ini yang lebih serius.

Namun apa yang terjadi jika seseorang nekad menikahi sebuah benda mati seperti Bantal Peluk. Uniknya lelaki ini mengaku menikahi bantal peluknya itu lantaran mencintai bantal peluknya melebihi apapun. Lelaki yang menikahi bantal peluknya bernama Lee Jin-gyu merupakan lelaki asal Korea yang berusia berusia 27.

Darimakura merupakan sosok wanita dalam kartun Jepun bermotif sebuah animasi fate testarossa. Bantal peluk yang dinikahinya merupakan gambaran 'gadis ajaib' anime Mahou Shoujo Lyrical Nanoha yang mempunyai citra Takdir Testarossa.

Tersangat cintanya pada bantal kesayangannya akhirnya perkahwinan itu diadakan dengan upacara khusus. Tak heran bila banyak media yang membuat liputan perkahwinan unik tersebut. sama halnya dengan kes lain iaitu seorang lelaki berkahwin tokoh virtual Nene Anegasaki yang ada dalam permainan game Nintendo.

Pernikahan itu dilangsungkan di Guam seperti yang dipetik dari Daily Contributor memang benar unik dan sangat tidak masuk akal bila perkahwinan yang dilakukan dengan "benda mati" bukan makhluk hidup.


Tabekpuang

0 comments:

Post a Comment