-->

Inilah 7 Selebriti Dunia Yang Lupa Memotong Bulu Ketiak Mereka (+ Gambar)

Posted by Anonymous Saturday, July 7, 2012 0 comments
Bulu ketiak merupakan sebahagian dari tubuh kita, namun hadirnya bulu-bulu tersebut boleh merosakkan penampilan secara keseluruhan. Meskipun tidak diingini, kadang-kadang wanita lupa mencukur bulu di sekitar ketiak.

Bulu ketiak memang tersembunyi, tapi jika dilihat oleh orang lain akan sangat memalukan. Ini dia tujuh selebriti yang mungkin lupa mencukur bulu ketiak mereka.

1. Julia Robert
Ketika Julia Robert mengangkat tangan ketika ditemuramah ini tidak boleh dilupakan. Pada ketika itu Bintang 'Pretty Women' itu nampaknya lupa mencukur bulu ketiaknya, dengan percaya diri ia melambaikan tangan setingginya dan ups .. terdedah kepada lah bulu ketiaknya yang panjang

2. Britney Spears
Meskipun keluar rumah bukan dalam moment istimewa, tapi tetap saja kebersihan diri perlu dijaga termasuk mencukur bulu ketiak. Seperti Britney Spears yang entah lupa atau tidak peduli dengan kebersihan bulu ketiaknya. Penyanyi 30 tahun itu mengenakan tank-top tapi tidak mencukur bulu ketiaknya yang cukup terlihat jelas.

3. beyonce
Pertumbuhan bulu ketiak sangat cepat tumbuhnya. Meski baru mencukur satu atau dua hari lalu, bulu halus ketiak sudah terlihat muncul kembali keesokan harinya. Hal itu mungkin juga dialami Beyonce. Penyanyi lagu 'Who Run The World' itu pada satu acara terlihat dengan bulu-bulu halus ketiak yang baru tumbuh. Parahnya lagi, deodoran yang dikenakannya menggumpal di ketiaknya.
4. Tyra Banks
Model tidak selalu memiliki kesempurnaan. Seperti Tyra Banks yang mungkin lupa mencukur bulu ketiaknya. Sehingga saat pengambaran juri 'American Next Top Model' itu berpose dengan tangan yang diletakkan di pinggan, bulu ketiaknya mengintai.


5. Hillary Swank
Datang ke karpet merah dengan bulu ketiak yang belum dicukur merupakan moment 'Big No No'. Selain Julia Robert, Hillary Swank juga pernah mempunyai moment tersebut. Bintang 'Boys Dont Cry' itu tampak sempurna dalam balutan dress warna emas. Tapi sayangnya, penampilan pelakon 37 tahun itu rosak kerana bulu ketiaknya yang terlihat.


6. Halle Berry
Hati-hati menggunakan deodoran selepas mandi. Pastikan kulit ketiak benar-benar kering, jika ketiak masih basah maka deodoran akan menggumpal. Seperti penampilan kulit ketiak Halle Berry, ketiaknya tidak hanya terlihat bulu-bulu halus yang baru tumbuh tapi juga gumpalan deodoran.


7. Jennifer Hudson
Jennifer Hudson juga nampaknya lupa mencukur ketiak. Tidak hanya itu, tubuhnya yang sintal membuat kulit ketiaknya mempunyai banyak lipatan, jika kulit tidak rajin discrub, maka kulit ketiak menjadi hitam.


0 comments:

Post a Comment