-->

Pengantin Yang Tersangat Cantik Di Dunia!!

Posted by Muhamad Syafiq Sunday, September 2, 2012 0 comments
Pernah tengok tak pengantin perempuan yang cantik? mestilah penah tengok kan. Beruntunglah yang dapat isteri yang cantik. Tapi pengantin perempuan yang ini cantik dia berbeza sikit. Rasa nak gelak guling-guling pun ada..dah macam akhir zaman kan? memang akhir zaman pun. Awas, gambar ini akan membuatkan anda hilang selera nak makan nasi!









Ucapan untuk pak cik Maikel dan makcik Jamilah, selamat berbahagialah walaupun anda tahu hubungan anda tu sonsang dan pelik. Percayakah pak cik dan mak cik yang sesiapa tengok gambar perkahwinan ini terpaksa mengambil pil appeton untuk tambah kembali selera makan..okbai!!


0 comments:

Post a Comment