-->

Bikini Fashion Show kini di malaysia

Posted by Unknown Sunday, September 2, 2012 0 comments
Tahu kah anda mengenai bikini fashion show?

Bikini fashion show ialah mengenai peragaan pakaian mengenai bikini. Ia akan dilakukan oleh model2 hidup bukan nya oleh model2 patung. Model2 ini akan memperagakan bikini di tubuh badan mereka dan berjalan di atas pentas peragaan untuk mempersembahkan / mempertontonkan bikini yang dicipta oleh pereka2 fashion yang tersohor.

Senang cakap macam fashion show la. Bezanya fashion show yang lain tue pakai baju lebih sket.. yang neh pakai baju kurang skit. Iaitu pakaian dalam aka bikini jek. Baju dalam plus seluar dalam. Rujuk risalah promosi di bawah neh ;


Berminat?

Event neh akan berlangsung pada 6 october bulan depan. Ada bayaran untuk masuk. Bukan percuma. Rujuk risalah di atas. Tempat yang paling sesuai untuk mengkaji tubuh badan model, bentuk atas dan bentuk bawah tubuh badan model, kaki mereka, dan bikini yang mereka pakai sudah tentulah VVIP PLACE. Bayaran untuk VVIP PLACE ialah rm500 sahaja.

Dari segi keselamatan pula, insya-Allah event neh cukup selamat dan tidak akan diserbu oleh mana2 penguatkuasa. Ini bukan event buka puasa bersama kristian. Ini event halal di sisi undang2. Cuma tengok orang pakai bikini atas pentas fashion. Bukan dalam disko. Kalau dalam disko memang la kena tangkap dowh. Nak tengok orang pakai bikini boleh, cuma kena pilih tempat yang betul. Salah pilih tempat memang arh kena rush. Hadoi.

Dan pssttt.. rahsiakan dari Jamil Khir dan Ustazah Mashitah. Mereka sibuk.

Uruskan pemimpin DAP adalah perkara paling penting yang harus mereka buat bagi menjamin kestabilan dan keamanan negara. Lagipun pesta bikini atas pentas fashion di malaysia bukan baru berlangsung tahun neh. Dah beberapa kali dianjurkan dah. Jika anda berminat untuk menyertai event di atas, jangan lupa calling2 ya.. oke bai.

Sumber : BeritaCeritaDunia

0 comments:

Post a Comment